×
Oběhání.cz

7 výhod tréninku na běžeckém pásu

trénink na běžeckém pásu

Málokdo zvládne běhat venku po celý rok. Sychravý podzim, třeskutá zima ani úmorná letní vedra nejsou pro běhání to nejlepší. Pokud se ani přesto nechcete vzdávat svého oblíbeného pohybu, vyzkoušejte běžecký pás.

1. Běhání na pásu vám zlepší zdraví

Běh patří mezi nejpřirozenější aktivity a funguje jako skvělý nástroj pro udržování fyzické kondice. Navíc posiluje srdce a cévy, zlepšuje prokrvení mozku, podporuje paměť, ulevuje od stresu a pomáhá při hubnutí. Po tréninku se v těle uvolňují endorfiny, které zlepšují náladu, potlačují bolest a udržují psychickou pohodu.

2. Vyhnete se nepříznivému počasí

Pro mnoho lidí je hlavní překážkou běhu venku déšť, zima, sníh nebo silný vítr. A to zejména pro rekreační sportovce, kteří nejsou trénovaní na běh v těchto podmínkách. Doslova zdraví ohrožující počasí může nastat v zimě, kdy jsou časté inverze a výskyt smogu. V případě znečištěného vzduchu se doporučuje omezit větrání i pobyt venku. Pokud ale máte doma běžecký pás, nic vás v budování fyzičky nezastaví.

3. Ušetří čas

Pro lidi, kteří mají časově náročnou profesi, jsou běžecké pásy doslova spásou. Pokud máte pás doma, můžete se po příchodu domů jen rychle převléct a ihned se pustit do cvičení. Při běhu navíc můžete sledovat televizi, poslouchat hudbu nebo si povídat se členy rodiny, a to v naprostém soukromí. Údržba bězeckých pásů je navíc velmi snadná a časově nenáročná. S jakýmkoliv problémem nebo poruchou navíc můžete využít servis běžeckých pásů, který mají na starosti profesionálové.

4. Šetří klouby

Jestliže běháte po trávě nebo lesních cestách, je vše v pořádku. Pokud ale drtivou část terénu zaujímá beton, asfalt a jiný tvrdý povrch, klouby dostávají pořádně zabrat. Běžecké pásy mají odpružení, které minimalizuje poškození kloubů na minimum.

5. Nabízí zajímavé funkce

Na rozdíl od běhu venku vám běžecké pásy nabízí různé funkce. Můžete tak pracovat se sklonem a pokusit se vyběhnout prudký kopec, kdykoliv se vám chce. Průběžně je možné zrychlovat, zpomalovat nebo si nastavit intervalový trénink.

6. Sníží finanční výdaje

Běhání na pásu vám ušetří spoustu peněz. A to zejména v případě, že pás využívá celá rodina. Neplatíte permanentky do posilovny a ušetříte také za dopravu. Pravidelné běžecké tréninky jsou ideální zdravotní prevencí, která vás může ochránit před nemocemi, kvůli kterým byste si museli kupovat drahé léky nebo stonat doma s neschopenkou.

7. Získáte důležité informace

Moderní běžecké pásy vám ukážou, kolik jste uběhli kilometrů, jaký výškový rozdíl jste překonali, kolik jste spálili kalorií i jaká byla vaše průměrná rychlost. Nabídnou vám i zajímavé statistiky, díky kterým můžete sledovat svůj pokrok. Budete tak motivovaní neustále překonávat sami sebe a dosahovat nových rekordů.



Napište komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna.


*


Tato stránka používá Akismet k omezení spamu. Podívejte se, jak vaše data z komentářů zpracováváme..